Monday, June 20, 2011

යන්නේ කොහේද.........

යන්න නම් තැන්ද නැත්තේ...ඔන තරම් තියනවා. ඔය තරම් තැන් වලට යන්න ක්‍රමත් ඔන තරම් තියනවා....හැබැයි මම දැන් කියන්න යන්නේ යන්නේ කොහෙද, කොහොමද යන්නේ කියල නොදන්න අය ගැනයි....
දන්නවද......"දැන් කාලේ අලුත් ෆැෂන් එක අර බැටරියෙන් භාගයයි, තෙල් වලින් භාගයයි දුවන වාහනයලු"......මම නම් නෙවෙයි කිව්වේ..එත් මට එකම දවසේ දහදොලොස් දෙනෙක්ම එහෙම කියනවා ඇහුනා. එහෙම කියපු හැම කෙනෙක් දිහාම මම බැලුවේ "පුහ්...සල්ලිකාරයො.." කියන හැගීමෙන්. (ඒ ඇයි කියල නම් මම දන්නේ නෑ.) හරියට හරි...සල්ලිකාරයො තමා, වැඩිහරියක් සල්ලිකාර ගැහැණු උදවිය.....ඩෙනිමක් ඇදලා, කොණ්ඩෙට ඩයි පාරක් දාලා, කූලින් ෆෙයාර් දාලා, පොලවට අඩි දෙක තුනක් උඩින් සෙරෙප්පු අඩිය තියනවා. අහ්..අනික බ්ලැක්බෙරියකුත් අතේ.....
ඔන්න ඉතින් දැන් මම කිව්වා වගේ ගෑණු කෙනෙක් මම හිටිය බස් එකට නැග්ගා. නැග්ගා තමයි....එකම විකාරයයි. ළග හිටිය ගෑණු කෙනා කොහොම හිටියද මන්දා.....
දවසට වියදම දහදාහ පනිනවාලු, රටේ තියන ඉස්තරම්ම සාප්පු වල නම් දෙක තුනකුත් කිව්වා. එයා දැන් ඇදන් ඉන්න ඇදුම මොණරු දෙක තුනක් වටිනවලු. ගෙදර හැම කෙනාටම වාහනයක් තියනවාලු.(හැබැයි එයා අද බස් එකේ) බස් වල ගිහිල්ලා පුරුදුත් නැතිලු....
මමත් ඉතින් පැත්තක ඉදලා..ඔවා අහගෙන හිටියා. මාත් නිකන් හිටියේ නෑ.....පොඩ්ඩක් හොයලා බැලුවා කවුද මේ..කින්ද මන්ද කියලා.....හොයල බැලින්නම් කියපු වාගේ තුනෙන් දෙකක්වත් ඇත්ත නෙවෙයි.....මට ඉතින් තනියම හිනා..........මෙහෙමත් ගෑනු කියල මට හිතුනා..
එලිය බලන්නේ අනුන්ගේ පහනකින්...ඒ උනාට කතාව තමන්ගේ වගේ. ඒවා තමන්ට වැඩකුත් නෑ...අනුන්ට වැඩකුත් නෑ.......රටට වැඩකුත් නෑ.....
යන්නේ කොහෙද, කරන්නේ මොනවද කියලා කිසිම අදහසකුත් නෑ.....හැබැයි ලැජ්ජාවක් නැතිව කටමැද දොඩවනවානේ..කියල මට හිතුනා....
ඔවට තමා කියන්නේ..කතාව දොලාවෙන් ගමන පයින් කියලා..........

1 comment:

  1. මේක අප් ටිකක් දාලා, ගද යන්ට් සැන්ට් එකක් ගැහුවට සුද්දියෝ වෙන්ට බෑ... කටේ නරි වදන්....

    ReplyDelete

වටිනාකමට මිලක්.....

වේලුනු පොල් අතු දැක්කම ගොක් කොල හිනැහෙනවලු... අහලා තියනවා , දැකලා නෑ, ඒක නිකන්ම ආදේශකයක්නෙ. හැබැයි ඒකෙන් කියවෙන්නෙ පරණ වෙන්න තියෙන වටිනකම ...